ادعای فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت ایران به چین


: 739

وال‌استریت ژورنال مدعی شده است چین به طور فزاینده‌ای میزان واردات نفت از ایران و ونزوئلا را افزایش داده است.

وال‌استریت ژورنال مدعی شده است چین به طور فزاینده‌ای میزان واردات نفت از ایران و ونزوئلا را افزایش داده است.

شرکت آمریکایی کپلر اعلام کرده انتظار می‌رود چین در ماه مارس 918 هزار بشکه در روز از ایران نفت خریداری کرده باشد که بیشترین فروش از زمان تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران طی دو سال گذشته محسوب می‌شود.

این شرکت مدعی شده آمارهای ردیابی کشتی‌ها هم این میزان فروش نفت را تأیید کرده و حتی رقم یک میلیون بشکه در روز را اعلام کرده اند.

یک کارشناس انرژی در حوزه نفت و رئیس شرکت انرژی آمریکایی گفته است: « اگر ایران یک میلیون بشکه در روز با قیمت فعلی نفت بفروشد هیچ حساسیت و عجله‌ای برای مذاکره با آمریکا نخواهد داشت.»

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز، شهرک صنعتی بزرگ شیراز فاز 2 میدان ششم نبش میدان و خیابان 401 شرکت سوله استیل


شماره تماس: 09171171319

شماره ثابت: 2- 07137744240

شماره فکس: 07137744239

ایمیل : solesteel_1340@yahoo.com

سوله استیل در یک نگاه

مجتمع صنعتی سوله استیل در سال 1340 به مدیریت مرحوم حاج محمد جواد فیروزمهر ، فعالیت خود را در سطح استان فارس و استان های همجوار با تولید انواع سازه های فلزی آغاز نمود .

مدیریت مجتمع با پشتکار و تلاش فراوان هم اکنون در شهرک صنعتی بزرگ شیراز محیطی کاملا صنعتی را همراه با دراختیار داشتن نیرو های کار آمد و متخصص و ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز ، در زمینه ساخت و نصب انواع سازه های فلزی سوله با متراژ های مختلف و انواع مخازن فلزی ، زمینی و هوایی و برش و خم انواع ورق و برش CNC و فورمینگ ورق رنگی پوشش سوله ، مشغول فعالیت و خدمات رسانی می باشد .